29 augusti

jag har varit vaken i drygt 17 timmar nu. och av dom timmarna har jag jobbat 11 timmar. japp det blev ett långt pass idag oxå. sen stack jag till mamma o pappa. sen körde jag och pappa till sis och hämtade upp mamma och bigsis därefter blev färden mot stan och bio. vi såg harry potter. vi har det som tradition att alltid se dem på bio så det gjorde vi idag. jag har aldrig varit a big fan av dem filmerna men jag har sett dem just för traditonens skull. och idag va jag trött så jag somnade ett X antal ggr under filmens gång. haha så nu har jag gjort det med. (Y)
nu ska jag nanna sen i morgon börjar jag 13. alltså ännu en dag med jobb. som vanligt.
så nattinatti

tack för idag underbara familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0