28 augusti

fy fan vad vi har varit duktiga idag.
dagen började med jobb fram till 15. därefter körde jag och hämtade upp min granne i vellinge. så körde vi till vellingeblomman och köpte ett äppleträd till vår gemensama trädgård. dock va det så stort att det fick sticka ut genom fönstret hahaha. åkte hem till skanör och lämnade det sen körde vi till en tant och lämnade en stol som vi köpte till henne igår på ikea. därefter vidare mot bauhause och köpte skruvar till mig och jord till grannen. stannade till och köpte mat med oss sen hem och käkade det. sen började vi gräva och plantera trädet och tulpanlökar runt om. jag passade även på att rensa mina rabatter. därefter körde jag ner till jobb och handlade kattmat till grannen och dricka o lite annat och självklart pussade på vero. sen hem och då satte vi upp min nya tavla och försökte oss på att sätta upp min hylla. dock måste vi göra ett nytt försök en annan dag eftersom jag behöver andra skruvar. fixade min damsugare som jag trodde va kass men det va bara stopp i den. och nyss sa vi god natt. underbar dag med massa fixande.
morgondagen skulle det ignetligen bli jobb 07.45- 22.15 men lyckades slippa dem där sista timmarna så det blir bara jobb mellan 07.45 - 16.00. wiiie. sen efter det blir det bio med familjen på kvällskvisten. underbart. =)
nu ska jag hoppa i säng. så jag orkar med morgondagen.
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0