25 augusti

efter vi käkat körde jag, mamma och pappa till haslebro. dom hade ett ärende där och de va mysigt att bara tillbringa några timmar med mams och paps eftersom vi inte ses alltför ofta.
nu är jag iaf hemma och har kollat större delen av so you think you can dance. och mina vänner, jag vet inte vem av jeanine och Brandon som jag gillar mest. galet duktiga är dom iaf.
iaf tanken på att jag ska sova själv i natt är lite jobbig. men sånt är livet. ska iaf snart sova och det är välbehövligt.
förövrigt så efter ett snack med mamma o pappa om framtiden känns det bra igen. hoppas bara det blir så som jag hoppas på. nu när jag har bestämt mig för att lägga allt på hyllan och bara jobba ett år framöver. men alltid är det något annat som ska spöka. men det kommer lösa sig det vet jag.
nu ska jag återgå till tven. sen blir det sängen.
i morgon är det jobb till 17 sen ska jag hämta fru. och då ska vi ha myskväll och sen även en hel dag på torsdag eftersom jag är ledig. sen är det inte många dagar kvar till denna veckan är slut wiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0