25 augusti- LÖÖÖÖNING

good dag.
i morse vaknade vi tiiiidigt. lämnade barnen på dagis/förskola sen åkte vi hem och började städa. jävlar va vi städade. sen fixade vi oss sen kom fru och herr seremeti. så vi körde och handlade både mat och nya täcken och kuddar. och självklart började det pipa när jag skulle gå ut med kuddarna från butiken. över skämmigt men veros pappa tyckte det va överball och skrattade en bra stund efter det hahaha. iaf sen körde vi hem till vero och dumpade lite saker.
sen va tanken att vi skulle till stan och shoppa lite innan jag skulle dumpa av vero på svågertorp men så blev det inte eftersom vi kom på att lönen från vi inte förrän efter 12. vi hade endå inte hunnit eftersom vi redan va sent på det.
men iaf vi körde mot stan och min lilla älskling va så nervös och jag va så orolig att hon, den vimsiga själv, skulle ta tåget till kastrup, hitta sin pojkvän (utan mobiler) och sen komma på rätt tåg igen tillbaka till svågertorp.
men tro det eller ej så klarade hon det galant.
iaf jag körde till bauhause och kollade tapeter och färger. alla som känner mig vet att jag älskar sånt.
därefter tog jag färden hem till sis för att få lite smakråd. och det fick jag, sen blev det fika och film.
lite över tre stack jag och sis till jägersro och handlade. jag va tvungen. har verkligen ingenting hemma och det jag hade hemma fick jag kasta eftersom de har hunnit mögla på  dessa två veckorna. höhö
efter det stack jag hem till mamma och pappa och här är jag nu. mamma slutar halv 7 och jag måste bara få pussa på henne lite. va så länge sen vi sågs.
måste prata med henne och pappa  om mina framtidsplaner oxå. jaa ni vet hur jag är.
men men för övrigt är detta min första natt som jag sover ensam på lite mer än två veckor. sjukt nog. om det inte har varit hos vero så har det varit någon annan stans. höhö.
iaf ni kasnke undrar varför jag inte jobbar idag, jaa det kan ni allt undra. nej men jag kände att jag förtjänade att va ledig idag. så maggi, min lilla pärla, tog mitt pass idag. tack hun!
men men nu ska jag se om familjen har något gott att äta. jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0