24 augusti

idag är en happy happy happy dag. vaknade tidigt av att klockan ringde. haha jag och tina vaknade exakt samtidigt. sen hoppade jag in i duschen och därefter tina. sen sminkade jag mig oh klädde på mig innan jag gick in och väckte vero. jävla sömntuta asså. hahaha. sen körde jag till jobb. mötte pappa på vägen wiiie =)
därefter har allt flytit på. mycket att göra men sen när leffe kom med lönelappen så satt jag och loog hela tiden. det är härligt att se att innan dom har dragit skatt så ligger man på lite över 22 tusen. men sen när man ser att skatten är dragen blir man en aning ledsen men vad gör det? fick iaf skit bra lön och det va skönt. nu slipper jag va fattig som en luffare.
dock kan jag inte betala hyran osv förrän i morgon och det suger lite. vill bli av med allt sånt så fort jag vet att jag kommer få pengar på kontot. men what to do?
som det ser ut nu så blir det en resa innan året är slut. och det är välbehövligt. dock ryktas det om att det blir 2 veckor. wiiiie. som jag längtar.
igår färgade jag håret blev en aning mörkt men det bleks väl så småningom. sen körde jag och hämtade vero. störigare människa får man leta efter. herre gud. HAHAHA över jobbig va hon.
iaf körde hem där barnen sov, tina halvsov och veros mamma va. kramade om alla innan vi började laga mat till mig tina och vero. sen blev de snack innan vi somnade.mysig kväll iaf.
dagen ser ut följande, städa och plocka undan i lägenheten, käka något kasnke. sen hämta vero på jobb klockan 22.
sen hem till henne och mysa sista kvällen innan hennes pojkvän kommer. dom har som sagt mycket att ta igen. höhöhöhöhö. så det blir nog inga fler övernattningar där en tid framöver. dock blir det häng på dagarna som vanligt om inte jobb kallar. ^^
sen i morgon blir det upp tidigt och lämna barnen på förskola/dagis sen ska jag ochvero till stan för hon måste handla massa saker. och därefter dumpas hon på svågertorp och jag ska köra och jobba.
om jag hade fått bestämma hade jag jobbat ännu mer än vad jag redan gör denna veckan. så den kan gå snabbt. wiiie.
blev iaf glad för smsen igår :$
nä nu ska jag sätta fart ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0