24 augusti

just nu sitter jag och äter stekta nudlar, kycklingspett och wookade grönsaker. mumms. det påminner mig om förr, jag och min förra bästis åt detta många gånger när vi hade våra äckel-dagar. dom dagarna när vi inte pallade göra ett skit utan låg bara i hennes säng och inte luktade nyduschade precis och bara skrattade. det va tider det.
älskar det sååå. iaf idag har jag varit duktig, fööör det har jag.
har skrubbat hela toaletten, vasken duschen you name it, dammat hela lägenheten, damsugat, tvättat golv och vattnat blommor. har oxå hunnit ringa ett par viktiga samtal och även hunnit snacka med min kära granne. 
ryktas om att vi ska till ikea på torsdag ^^ wiie
sen efter denna otroliga ansträngning la jag mig i sängen och sjäääälvklart somnade jag. nästan 3 timmar senare vaknar jag skit svettig och  utav att jag fick ett sms. wiiie. blev glad. älskade du <3 
så eftersom jag är utvilad så tror jag inte att systrarna seremeti kommer få en lugn kväll ikväll. det är pay back nu eftersom vero va över jobbig igår. hahaha
men men hörs kasnke sen eller i morgon eller kaske på onsdag.
veckan börjar gå mot sitt slut och jag älskar det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0