23 augusti

nu är jag hemma, efter jobb och en tanknings historia som hette duga hahaha. tack sis för du alltid räddar mig i sånna situationer. <3
iaf igår efter jag hämtat vero åkte vi hem och besökte pappa. han blev glad av att se oss. aaw. och jag blev glad av att se honom. vero blev helt förälskad i mamma o pappas trädgård och det fick jag höra hela vägen hem haha.
mellan landade som vanligt hos familjen seremeti där det blev te och lite mys. sen efter 2 timmar körde vi hem till lägenheten. kollade på film innan jag deckade och kort därefter somnade tina oxå. stackars vero. haha
i morse vaknade jag rätt tidigt låg och mös med barnen och kollade på barnprogram. vid 10 ringde jobb och bad mig komma och jobba redan då men det kunde jag inte eftersom jag skulle köra vero till jobb samtidigt som mig. men det gjorde ingenting. därefter blev de lunch och mys innan vi gjorde oss redo för jobb.
jobb har varit stressig idag. när ska alla åka hem? sjukt mkt sommargäster kvar.
iaf slutade någon gång vid halv 8 och därefter va det ju den där tanknings insidenten. inte bra haha.
men men har iaf fått två fina komplimanger av två olika kunder idag. båda sa att dom tycker om mig och att jag va trevlig och att dom hoppas på att jag jobbar kvar ett tag till. sånt blir man alltid glad av att höra. =) wiiie.
nu tänkte jag färga håret lite innan jag ska hämta vero på jobb.
tina ringde nyss så nu ska jag leta efter lite saker som hon ville låna.
i morgon blir det jobb 07.45- 14.00 sen får vi se vad som händer.
på tisdag kommer veros boyfriend så det ska bli skoj att träffa honom. känns som vi kommer hitta på massa roliga saker tillsammans i framtiden. wiiie. nä nu måste jag dra.
tänkte ta med kameran ikv så ni får se mina underbara älsklingar. ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0