22 augusti

hello hello.
verkligen jätte dålig uppdatering men jag är aldrig hemma nuförtiden. ja som vanligt har jag sovit hos vero. hahaha.
i torsdags efter jobb körde jag hem till vero. först mellan landade jag hos hennes föräldrar sen åkte vi till lägenheten. där blev det film och mys. dock somnade jag men vaknade sen av att jag fick sms. smset gjorde mig så glad och rörd att både jag och tina satt och grät. hahaha. därefter kom veros mamma och kramade mig och sa massa fina saker till mig som gjorde mig jätte glad. efter en stund kom fatmir in och snackade och sen somnade vi.
på fredags morgonen åkte tina till skolan och jag o vero sov vidare. orkade inte lämna barnen på dagis så dom fick va hemma och mysa med oss ist. fatmir kom in och meddelade att vi skulle komma in på en kopp kaffe så det gjorde vi. därefter begav vi oss in till vero igen. gjorde vid oss och så. sen blev allt känslosamt igen så en och en annan tår föll. men som vi sa till barnen så va det bara glädjetårar. älskade du. sen kom veros föräldrar och sanckade lite med oss igen innan dom skulle köra florim och fatmir till svågertorp. hahaha fy fan vad jag tycker om dom. galet underbara.
därefter blev det jobb för både mig och vero. jag skulle ignetligen stänga men jag mådde inte alls bra så maggi tog mina tre sista timmar. så jag och vero körde hem till hennes föräldrar och dom bjöd på mat. mumsigt.
sen satt hela familjen  och snackade massa och skrattade och hade oss. sen körde vi hem till vero och nattade barnen och tina. därefter vandrade vi in till fatmir och höll hans fru sällskap och kollade tv med henne en stund till jag blev skit trött och gick in och la mig. vet dock inte när vero kom hem haha.
i morse vaknade jag av att gabriel kom och la sig hos mig. sen sov vi vidare ett tag till min klocka ringde och då hoppade jag in i duschen och sen gjorde jag vid mig. snackade lite med tina innan jag körde till jobb.
började 10 och skulle sluta 17 men så klart fick jag jobba över till 18.
 så nu är jag hemma. ska hämta vero på jobb om 40 minuter sen ska vi snabbt hem till mamma och pappa och hämta lite post och så sen vidare till trelleborg som vanligt.
i morgon blir det jobb för både mig och vero klockan 14. fast hon stänger och jag jobbar till 7. sen får vi se.
tror jag ska sova hemma sen för jag börjar 8 på måndag.
men som sagt får vi se. man vet aldrig med mig. haha.
men men ska gå nu. ha det.




tack vero, tina, florim och fatmir för allt. ni är underbara. lixom hela er familj. alla ord ni sagt värmer mer än ett värmeljus. haha. i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0