18 augusti

good dag.
igår va det ju jobb 17-22. därefter stod jag och snackade med danne, vår väktare lite och fick lyssna på hans nya låt. skit grym faktiskt och jag fick gåshud som hette duga. därefter körde jag hem och kollade prison break. sen blev det snack med vero så hon sa att jag skulle komma till henne så det gjorde jag. dock blev det en mellanlandning hos fatmir. satt och snackade o så i ca 45 minuter innan vi vandrade in till vero. där fortsatte snacket med henne och tina och med massa mys. dessa tjejer har blivit en del av min vardag och jag älskar det. helt underbara är dem.
sen sa vi god natt och somnade gott.
i morse vaknade vi vid 7. tina gick med mikael till dagis och jag sov vidare. sen runt 9 vaknade jag igen av att gabriel väckte mig. idag skulle han ju börja på förskolan wiie. så vi gick upp och sen körde jag vero och gabriel till hans förskola. han skulle ju skolas in idag. sen åkte jag och tina och handlade lite dock glömde vi hälften hahaha. sen blev det frukost och ännu mer snack med tina. myspys. sen kom vero och gabriel hem igen så då chillade vi lite innan vi tog en tur till affären och handlade. sen när vi kom hem blev det mat och därefter ringde jobb till vero och bad henne komma och jobba. så då körde vi och lämnade tina och gabriel hemma sen körde vi till skanör. jag slängde av vero och sen körde jag hem.
tänkte städa lite nu sen ska jag hämta vero kl 7 och sen ska vi hem till henne och tvätta och ha mys. i morgon är åter igen en ledig dag för oss. än så länge iaf.
sen börjar tina skolan i morgon och barnen är på dagis så vi får se vad jag och vero hittar på.
nu ska jag ta tag i städandet. hörs sen eller i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0