17 augusti

hahaha hur många trodde mitt förra inlägg att jag skulle va hemma och ta det lugnt alldeles själv? ni som trodde detta känner inte mig. nopp nopp. efter jag ätit ringde vero mig och frågade om jag inte kunde komma till henne. och självklart kunde jag det. så vid 21 körde jag till henne där hon, barnen och tina va. så blev det lite te och massa snack. barnen gick och la sig och därefter gick vero iväg en stund. så då satt jag och tina och snackade om allt mellan himel och jord. över härlig tjej hon med. sen kom vero tillbaka och vi började kolla film. sen kom fatmir och tvingade in mig och vero på fika. hahaha. såå så blev det. va där inne en stund och snackade o såå. sen tillbaka in till veros lägenhet. (dom bor grannar) så blev det forsatt mys där innne. tills tina somnade, sen somnade jag och sist vero. hahaha.
i morse vaknade jag vid 7 av att veros väckarklocka ringde. dags för barnen att åka till dagis. så dom klädde på sig. Gabriel kom och kramade mig och pratade lite innan dom gick, hans sista dag på dagis idag aaw. haha sen börjar förskolan. iaf jag o tina somnade om sen och vid 10 kom vero hem igen för hon hade mellan landat hos deras föräldrar.
och när hon kom hem gick hon o la sig och jag och tina satt o snackade o kollade tv innan vi bestämde oss för att köra och handla bullar. sen hem och gjorde frukost och väckte vero. därefter blev det mys till 2, då jessica ringde och bad mig börja jobba 17, istället för 19. så jag börjar om 2½ timme. och det gör absolut ingenting eftersom jag endå ska jobba. så en timme mer eller mindre spelar ingen roll.
ikväll efter jobb fortsätter mysandet så jag skriver kanske i morgon, eller på onsdag eftersom i morgon är vi alla lediga så då gissar jag på att vi kommer hitta på ngt.
iaf har jag vero och tina bestämt oss för att åka till stan och shoppa den 25 när lönen kommmer. wiiie.
nä nu ska jag dra ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

spara pengarna istället...

2009-08-17 @ 19:19:50
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0