16 augusti

det har blivit en vana nu att jag inte sover hemma längre. hahaha. jag kommer bara hem på morgonen innan jobb och duschar sen iväg och jobba, efter jobb hem och byta om sen iväg igen.
igår va det mys. jag och vero slutade 7 så vi körde och handlade. sen hem till familjen seremeti och hämtade upp Tina och barnen sen hem till vero och lagade tacos. mumsfilibabba.
sen blev det film mys till mikael somnade hos vero och gabriel somnade hos mig. haha. så jävla söta ungar. aaw.
jaa och självklart pallade jag inte köra hem så efter lite övertalande så sov jag där. tydligen sov jag skit gott eftersom jag inte hört att jag fått massa sms inatt av älsk.
i morse vaknade jag av att gabriel kom och la sig hos mig haha. sen började han snacka om allt så då blev jag pigg. därefter snackade jag o tina en massa så vi väckte nog vero för hon kom ut o la sig i min säng hon oxå. hahaha.
sen blev de lite morgon mys innan jag körde hem.
börjar om 56 minuter så tänkte att jag skulle hoppa in i duschen nu sen blir det jobb.
känns som det kommer bli en rolig dag på jobb eftersom ingen av cheferna kommer va där. utan det är florim, david och vicktor som är på golvet. och det kan ju inte bli mer än ikke allvar det.
men men ska bege mig nu. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0