16 augusti

hemma från jobb nu. tror jag börjar bli sjuk, inte alls skoj. kändes som jag skulle svimma på jobb så david erbjöd aig att ta mina 3 sista timmar. men efter 3 alvedon så blev det bättre. hängde en hel del inne i delin med vero idag så det va skönt. efter jag slutat hjälpte jag henne att stänga sen satt vi där ute och snackade medans vi väntade på hennes föräldrar. och sen kom dom, veros mamma, pappa och tina. så satt vi och snackade i en kvart något innan jag körde. idag är jag trött. så det blir en chill kväll hemma bara. länge sen jag va själv så det ska bli skönt. ska göra lite mat nu sen blir det bara till att slappa. i morgon jobbar jag bara 19-22 så det är rätt skönt faktiskt.
sen är jag ledig tisdag och onsdag och det är vero med så vi ska nog hitta på ngt. =) mitt lilla hjärta.
nä nu är jag hungrig. men vi hörs. ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0