15 augusti

nu är jag hemma. kvällen igår blev rätt bra endå. hämtade vero på jobb sen körde vi hem till henne och hon fixade till sig lite sen blev det off till malmö festivalen. gick runt där lite och sen blev det käk. mums. älskar att gå dit och käka haha. sen blev det mys. i morse vaknade jag tidigt, sjukt nog. körde vero till jobb precis och jag börjar inte förrän om två timmar. så jag tänkte ta det lite lugnt nu sen är det jobb till 7. därefter är det igentligen kräftskiva men känner mig inte speiellt på G för det. så vet inte om det blir en mys/chill kväll ikväll oxå.
hade vatt skönt.
nä nu ska jag renbädda sängen sen äta lite. hörs ikväll eller i morgon. shoo balooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0