14 augusti

goood dag.
kvällen igår blev mysig med hjärtat. massa prat och mys. jag somnade dock vid 2 kanske och blev väckt en del gånger HAHAHA. och i morse började jag 10.  självklart så ringde inte min klocka i morse så det blev en massa klydd. dock va jag hemma 9.41 så då slängde jag på mig jobbekläderna, sminket och håret i en toffs sen ner i full fart till jobb. stämplade in mig 09.59. det kallar jag skillat ^^
största delen har jag varit i frukten idag. och som vanligt har dom satt in mer personal än nödvändigt. chefen tog ett snack med mig oxå och det kändes skönt att få en del beröm och han berättade hur framtiden kommer bli.
ska iväg den 17 september på utbildning med jessica om hur man hanterar posten osv. eftersom dom har ändrat om allt och placerat mig i vår "nya" förbutik (gamla marianneboden, som vi kommer ta över 1 oktober). där vi ska ha post och spel osv, typ samma som nu fast det kommer va en del av ica ist. vet inte riktigt om jag gillar att dom flyttar över mig dit.
trivs att va inne på ica men vi får se. känns iaf bra att dom har mig i tankarna när det gäller det nya.
men men nu ska se om min tvätt är klar sen ska jag hoppa in i duschen därefter ska jag hämta vero på jobb sen blir det malmöfestivalen och käk. mums. det är det bästa, käk på MF.
men vi hööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0