13 augusti

ingen av filmerna jag tog hem igår va något vidare. den första, en shopoholics bekännelse, somnade jag till. med smink och allt däckade jag i soffan. dock tog jag tag i mig själv och tvingade mig in i badrummet och tvätta av sminket sen krypa ner i sängen. den andra filmen som jag förövrigt inte kommer ihåg vad den hette, såg jag i morse lite över 9. bara för att jag skulle ha sett den innan jag lämnade tillbaka den. men även den va dryg så jag stängde av tven och åkte till jobb, handlade en bulle och en banan och lämna filmerna. sen hem och började diska. så nu har jag diskat disk som har stått i min vask i en vecka tillbaka. för övrigt ser min lägenhet ut som ett bombnedslag eftersom jag varken har haft orken eller lusten att fixa till här efter allt som hänt. musten har gått ur mig.
men idag är jag ledig och eftersom min otroligt glömska syster har glömt att ringa optikern så blev det ingen runda dit där idag. så idag tänkte jag städa och göra fint i min lägenhet.
sen får vi se vad dagen har att erbjuda.
ha en bra dag



btw va det cirkus igår här i skanör. men alla va torra och ingen ville gå.
dock trodde jag att (lixom alltid) att jag skulle få träffa elefanterna endå för
dom brukar visas upp utanför jobb varje gång det är cirkus.
men till min stora besvikelse så va det en häst, 3 getter, 2 lamor istället där igår. =(
så det blev inte en av dagens höjdpunkter.
fast det fanns två andra höjdpunkter på jobb igår endå, det första va
att vi har fått den nya icakurriren (ica tidning) så jag slipper läsa förra
månadens, som jag har gjort nu i en måånad, varje lunch.
och att vi har fått en spegel i lunchrummet. och det kan ju alltid va bra...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu tycker ja att du ska va litta snäll...se det så här istället, nu kan vi dra till optikern när du har råd att köpa ut linserna, efter lönen ;)

2009-08-13 @ 13:37:19
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0