11 augusti

just nu är jag bara tom, både på ord och tårar. dagen har bestått av en massa tårar och ännu mer kärlek. kan inte beskriva med ord så skönt det kändes att få komma upp till er och krama er och pussa på er och tala om hur mycket jag älskar er. ni kommer alltid att vara en speciell familj för mig, ni kommer alltid att ha den speciella platsen i mitt hjärta. alltid. fick en stor klump i min mage när jag såg hur ni har det. det är inte klokt. ni underbara människor. och att få träffa er men inte lottie känndes såå sjukt konstigt. men som sagt kan jag inte beskriva hur glad jag blev att få träffa er. önskar bara att dem förstår att dom håller fel person häktad. och att någonstans går en mördare fri. och pia, dig är en person som jag alltid kommer beundra. hur mycket klarar du?
älskade älskade du. det gjorde så ont att köra ifrån er att jag brast ut igår åter igen. hela bilfärden grät jag tills jag somnade av utmattning, sen vaknade jag och tårarna fortsatte att rulla ner från mina kinder.
och nu är jag matt, både för er skull och för att jag är så arg för att en människa kan göra något sådant mot vår älskade lottie och att alla människor som inte ens tillhör era närmsta inte kan respektera er.. sjuk värd vi lever i. 
vi åkte iaf till gården och la blommor och ett kort, precis vid trädet där så många andra hade tänt ljus och lagt blommor och skrivit något fint till dig lottie. du va älskad och du kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtan. 
denna dagen kommer jag alltid minnas, alla tårar, all kärlek, alla minnen som har poppat upp ett efter ett. jag älskar er och det kommer jag alltid att göra... 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så fint skrivet, du är underbar syrran, älskar dig med!

2009-08-11 @ 23:24:26
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: lena

Ni är underbara BÅDA TVÅ....

2009-08-11 @ 23:33:45
Postat av: nadja

tack kära ni, ni är också underbara. =)

2009-08-12 @ 22:27:22
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0