valborg

tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen och sedan slänger mig i bilen för att åka till jobb.
dagen idag va bra, alldeles för bra faktiskt. började med att jag ringde o väckte sho när jag körde hemmifårn som vanligt sov de tjockhuvudet vilet resulterade i att jag fick gå upp o väcka henne. klämde fingret ideras dörr så jag fick en blodblåsa men den klippte jag sönder sen på samhällelektionen HAHAHAHAHA.
på vår 2 timmarshåltimme hade jag o sho vattenkrig i matsalen, dock va de bara jag som blev blöt hahaha.
så vi gick ut o satte oss o chilla i solen med ali, danne, akeem, H och Ramadan. sen handlade vi glass o hade de mys. träffade även linnea idag oxå. wiiiie.
efter skolan körde jag o lämnade sho sen körde jag hem, packade de sista sen deckade jag.
vid 6 vaknade jag av att de va full action här hemma. så jag gick upp o hjälpte till att tömma hela mitt rum på saker.
så nu är de helt tomt förutom mina dammråttor som flyger omkring där hahahaa.
sen blev de käk o nu snart ska jag jobba.
känner inte riktigt för det men såå är det.
måste gå nu för jag måste leta upp ngt att ha på mig och alla mina saker står i garaget. wish me luck.
ha en trevlig valborg allesammans och va rädda om varandra (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0