vackert väder

som jag skrev i morse så blev det sjukt stressigt. hann verkligen inte med bussen så jag körde. hämtade upp sho påvägen sen kutade vi in till spanskan hahaha. fast vi blev bara 5 minuter försenad så det va faktiskt inte så farligt. efter det blev de filosofi gånger 2. hade bara grupparbete och sen slutade vi så vi gick o åt lite sen hängde vi med Ramadan o dom en stund. dom idioterna hade köpt godis till halva sverige sjukt mkt choklad osv. mums.
sen blev vi rastlösa så vi körde till entré och glodde och käkade lite. sen tänkte jag träffa älsk men han hade fortfarande lektion och jag pallade inte vänta så jag körde o lämna sho sen körde jag hem och nu är jag hemma.
och idag blir det plugg från början till slut.
sen blir de ugly betty och DH ikv. wiihoo.
i morgon är det skola 9-13 typ sen blir de plugg o arbetsskrivande.
har förövrigt bestämt att vi ska göra ngt skoj på fredag eftersom vi hade tänkt att fira att vi inte har så mkt plugg kvar.
wiiie snart är det studenten.
men ska gå  nu ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0