måndag

ställde klockan på ringnign klockan 6 i morse. tror ni att jag gick upp? nej, 20 i 7 tvingade jag mig själv in i duschen. sen gjorde jag mig klar och tio över körde jag hemifrån. hämtade upp fru sen mot skolan. hade idrott på latin och då blev de fotboll o gymmet. sen träffade vi linnea gumman en stund:D wiiie.efter de gick vi o käkade sen hade vi geografi och då blev de lite saker gjorda till vårt arbete där sen hade vi historia. sen stack jag o fru till Åhlenssnabbt sen körde jag henne
hem o nu är jag hemma.har mått helt cp idag har varit sjukt trött. usch. är nog bara för jag knappt inte har fått ngn sömn.
anyway fick reda på att vi är lediga i morgon så då blir det pluggpluggplugg och packning.
över skönt sen att vi har studiedag måndag o tisdag nästa vecka så det blir ledighet fredag-tisdag. över nice.
är dessutom helt ledig, inget jobb eller ngt utan bara lägenheten för hela slanten. wiiihoo.
sen veckan där på åker vi på praktik, till marinen i en vecka. ska bli över skoj.men synd att akeem och ali inte kom i vår grupp =( utan att dom ska till brandkåren. men men
sen när vi kommer hem där i från så på måndagen ska vi kasnke åka till en sån stuga som skolan äger och sova där över natten. sen mina vänner är det inte långt kvar till studenten. wiiihoo.
ska bli över nice.
har dessutom fått fasta måndagar nu oxå på jobb. dock bara tre timmar, mellan 19-22 men får betalt för 6 och det är nice.
men men ska nanna en stund nu är helt utmattad. sen blir det plug och kasnke packning om inte mamma eller pappa vill till ikea med mig idag ist. hahaha.
ha det så bra


ge mig sommar, sol, brun hud och thailand igen

Kommentarer
Postat av: Emilia

Säg till om du behöver hjälp med flytten. Jag hjälper gärna dig så du vet :)

2009-04-27 @ 20:43:21
URL: http://wandahtourani.blogg.se/
Postat av: Anonym

wiiie:d kul att se dig idag älski. du är alltid lika söt <3

2009-04-27 @ 20:43:48
Postat av: nadja

perfekt det behövs alltid hjälp. men slutar att jobba 9 på morgonen så jag ska sova då en stund. men du får gärna hjälpa till sen. och sen i helgen någongång kan vi hämta dina saker oxå. =)



linnea: aaw detsamma gumman, vi får ses snart. kasnke hitta på ngt eller så:D?

2009-04-27 @ 21:02:04
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ja det tycker jag verkligen hjärtat <3

2009-04-28 @ 20:36:48
URL: http://gaaabylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0