home sweet home

heeeeeello!
nu är vi hemma och vi har haft två underbara veckor i paradiset. vi har mått som kungar och blivit behandlade som kungar. vädret har varit varmt och klibbigt och maten god, själv har jag ätit som aldrig förr. vi har ridit elefanter, snorklat, ätit, shoppat, badat i vattenfall, kollat tempel och massa massa mer. helt underbart.
tänker inte berätta så mkt om resan för jag kommer aldrig kunna återberätta den endå för vi har haft det helt för bra för att man ska kunna förstå det. men nu är vi hemma och det känns skönt, dock höll vi på att dö av kyla när vi gick ut från flygplatsen.
resan hem gick bra förutom att det känns som vi hade hamnat i en trans med bara turbulens. vilket ledde till en del illamående. när vi kom till kastrup gick där inget tåg så vi fick vänta 1 ½ timme men vi sysselsatte oss med att äta, vilket har blivit mitt nya nu. har ätit som aldrig förr men mamma kände fortfarande igen mig så jag har nog inte gått upp så mkt höhöhö.
det bästa av allt va att komma hem o krama om mamma o pappa, mina bästaste. inte för att dom fick en syl i vädret när jag drog igång o babblade om allt. den ända gången jag blev tyst det va när jag såg ett par bilnycklar på min plats och dom sedan berättade att dem hade köpt en bil, som vi framöver kommer kalla min bil, till mig. då började jag storböla som en baby. och fick typ ändast fram: ni är dumma i huvudet så kan ni inte göra. men tydligen kunde dom det. underbarare föräldrar får man leta efter. =) efter den händelsen blev jag helt tagen och tyst i ett tag eftersom jag inte fick stop på tårarna. hahaha. i loooove you(L)
sen stack lilsis till skolan o pappa till jobb o jag pratade ihjäl mamma undertiden jag började tvätta. sen vid 9 gick hon o jobbade o jag sov. fram till 12. och de va skönt. =)

jahapp nu är man tillbaka till verkligheten, kommer ha mycket att göra med körkortet, skolan och jobb som vanligt men framförallt med flytten. men det kommre fixa sig som allting annars wiiihoo.
ikväll kommer sis o sen ska jag o pappa köra o hämta ut min mobil och i morgon ska vi iväg o skriva klart alla papper så allt är klart till den 1 maj då flytten äger rum, can't wait.  sen på söndag fyller bästaste sis år så då blir de ut o äta o annat mys.

guuud vad jag älskar mitt liv. det kan inte bli mycket bättre än såhär. aaaaah=) tänkte iaf bara tala om för er att vi är hemma o vi lever. =) hörs nog senare. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0