tisdag

hello!
då va veckans första skoldag avklarad. skönt att komma tillbaka. hade dock bara filosofi idag men fick träffa alla sötnosar så det va skoj. efter det åkte jag till vellinge, drog en lögn för tandläkaren att jag hade missuppfattat tiden för jag orka inte köra tillbaka till vellinge igen för att gådit klockan halv 5. så jag fick en ny tid =) sen hem o lunchade med mamms och efter det har jag hjälpt pappa att fixa massa, blev mc donalds på väg hem höhöhö. sen började vi snacka lite om studenten och såå, inte långt kvar nu.
sen i morgon ska vi hämta soffan wiiie. förövrigt är jag ledig nu i två dagar pga projektredovisningar. men ska endå dit i morgon och kolla först på alis sen på akeems sen blir de stan en runda och efter de ska jag med shoo när hon ska tatuera sig, igen. sen på torsdag blir det plugg från början till slut har så sjukt mycket att ta igen nu. men det fixar sig som alltid annars. =) sen är de bara 17 dagar kvar till flytten WIIIIIIE. sjukt ball att det är så många som vill hjälpa till, fast det inte är så mkt som ska flyttas, men det är tanken som räknas och jag uppskattar det =)
jessica ringde från jobb och gav mig massa tider men jag har för mkt i skolan så det blev endast att jag skulle börja 2 timmar tidigare på lördag sen stängning på måndag. men det är peeeengar =)
anyway nu snart blir det ugly betty och efter det desperata hemmafruar.
ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0