tisdag

underbar dag. måste tacka syster, svåger, mamma och pappa för denna fantastiska dag. tack för att ni har gjort mitt hem komplett nu. hahahahaha. wiiiie längtar som in i attan tills på fredag, men det är bara 3 dagar kvar. wiiihoo
innan ringde jasse mig och det va verkligtn inte igår. kul att bara snicksnacka lite. ska hämta upp henne i morgon sen ska vi hämta upp sho och efter de blir det skolan. jasses skola ligger ju i närheten av vår så det är bra:D sen ringde kusinvitamin oxå. och det va oxå trevligt. wiiie.
underbara underbara människor. och sen alla sms från både lilli och hjärtat o allt, det gör mig glad.
men men nu ska jag nanna är galet trött efter alla rundor.
men vi hörs i morgon tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0