tidig morgon

usch det är lite jobbigt det där med tidsskillnaderna. här ligger jag klarvaken och kan inte somna om, dock har jag gjort ett teoriprov på datorn så lite nytta har jag endå  fått gjort.
dagen igår va mys, vaknade ju viid 12 efter det blev de teori fram till 3 sen gick jag o lilsis och hundarna o mötte bigsis och hennes vovve. de va skit fint väder och riktigt skönt med en promenad. stannade till hos thomas o nina o snackade lite med dom sen kom mamma oxå o mötte oss. sen väl när vi kommit hem igen kom pappa hem så  då blev de mat på terassen och massa snack. sen körde jag, pappa och lilsis till stan o handlade o hämtade ut min mobil och hämtade upp svåger. jag körde så klart i min lilla bil, aaw. sen va det mys hela kvällen till 23 då jag deckade hahaha.
skönt att va hemma igen med mina bästaste, man förstår verkligen hur mycket familjen betyder för en när man varit borta ett tag från varandra. i love you.
jaa nu ligger jag här i sängen ska göra några prov till sen ska jag iväg med pappa en stund på dagen och sen blir de fixa med papper o sånt ikväll wiiihoo =)
hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0