the day

usch vad jag är trött i mitt huvud. har funderat och läst och klurat ut hur detta arbete (som ska vara inlämnat i morgon) ska vara. men jag fattar inte och jag känner bara avsky när jag tänker på det. har därför lagt det åt sidan för det funkar inte alls, blir bara irriterad och det vill jag inte bli. såå hur har dagen annars varit idag? joo tack den har varit bra, som vanligt. började med dubbel Datorkunskap, vilket jag börjar få ett bra grepp om nu och det luktar MVG på långa håll. =) sen blev det samhälle och grupparbete och därefter tvingade jag sho o ali (som inte va i skolan idag) att följa med mig till burlöv. och som vanligt brukar jag få som jag vill höhöhööh. så burlöv blev det. åt hos alis pappa och det va gott. sen handlde jag skor till studenten och hårinpackning. jappjapp. efter ett tag körde vi tillbaka till skolan, så ali fick hämtat sin bil sen körde jag hem sho och efter de åkte jag hem o käkade. =) sen åkte jag o pappa o köpte en ny tv till mig. dock ska jag inte packa upp den än för jag tänkte vänta till flytten. =)
när vi kom hem så va syster och Kusin robin här så det blev lite snicksnack med dom sen gick jag upp o skulle börja med arbetet. och här sitter jag nu, har skrivit 104 ord varken mer eller mindre. och jag är trött. som fan. vaknade halv 6 pigg som en lärka i morse. så då gick jag upp och nu är jag trött.
så jag tänker gå o sova nu för det kan jag behöva. ska snacka med min lärare i morgon om arbetet för det ska ju senast vara inne 23.59 på fredagkväll.
men men ha det toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0