söndag och jobb =D

då va man hemma från jobb. sjukt vad mycket folk där är nuförtiden. galet. men som tur jobbade jag med vickevire. vilket jag gillar. efter stängning körde jag honom hem efter jag visade var jag skulle flytta. jappjapp:D
sen körde jag hem, fru ringde och höll mig sällskap hela vägen wiiie. det uppskattas. :D i morgon är det skola sen efter det är det hem o packa vidare och plugga en aning. sen på tisdag är det skola sen ikea med pappa eller mamma. onsdag är det skola sen ner på jobb och lära min indör inventeringen och snabbt en runda till lägenheten. sen torsdag är det skola sen hem o sova sen ska jag börja inventera klockan 22. på fredag slutar jag 09.00 på morgonen sen är det hem o nanna en timme eller två sen ska vi börja lfytta alla mina saker. sen förhoppningsvis ska jag nanna i lägenheten fredag till lördag sen på lördag blir det hem o hjlpa mamma o pappa att flytta deras sovrum, amandas rum, kontoret o gästrummet. hahaha. sen sönbdag ska jag bara chilla i mitt nya hem och njuta. det gillar vi.
men nu ska jag siva så jag orkar med skolan i morgon. måste ju gå upp lite tidigare för att hitta ngt att ha på mig och självklart har vi idrott i morgon med så jag måste hitta idrottskläder. (Y) yeeey.
men men sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0