pluggg

jag lyckas aldrig sova länge när jag har chansen. det är hååårt. idag hade jag velat sova till 12. men näädå fast det är väl lika bra att komma igång direkt. dagen ser ut följande: frukost, plugg till filosofiprovet på fredag, börja med historiearbetet som ska vara klart nästa vecka, börja/göra klart religionsarbetet som oxå ska vara färdigt nästa vecka, komma på en moralisk frågeställning och sen leta fram ett svar på den. läsa på internationella relationer och om det som hände i nordkorea och Rawanda till läxförhöret på fredag. kasnke äta  något och som en paus mitt i allt så hade jag tänkt att köra till vellinge och hämta ut mitt körkort som jag fick hem en lapp om att det hade kommit för 3 dagar sen hahaha och sen ska jag ringa ett viktgt samtal angående flytten som för övrigt sker om ca två veckor..

så roligt kommer jag ha idag. men men vi hörs ikväll. Ciao

Kommentarer
Postat av: Emmy

vart ska ni flytta?

2009-04-17 @ 18:22:10
Postat av: nadja

det är bara jag som ska flytta, till skanör:)

2009-04-19 @ 21:54:31
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/
Postat av: emmy

Åhh så kul!

2009-04-21 @ 20:03:41
Postat av: nadja

wiiie jaa galet skoj ska det bli =)

2009-04-22 @ 22:54:00
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0