packat. =)

good dag.
hoppas att allt är bra med er. själv är jag helt slut. vaknade 9<och satte igång med att packa. tänkte att det va enkelt och att jag inte hade så mkt som skull packas, JAAAAVIIIIISST. har iaf tömt hela mitt vita skåp och hela min klädkammare och shiit pommes vad mkt saker där va. har iaf slängt 3 fulla sopsäckar med bara skit och sen en hel med kläder. så det känns skönt så här långt iaf. fast nu är hela mitt rum kaos. och dom som jag är har jag packat ner alla kläder. hahahaha så jag får väl gräva i mina väskor sen när jag ska till skolan osv. handlar ju iförsig bara om 5  dagar men det är väl alltid kul att leva ur en resväska. det roliga är att jag har tre resväskor, 5 stora väskor och två ikea påsar eller vad det är med kläder och jag har absolut ingen aning om vad som ligger i vilken av väskorna. hahahaha. tror jag ska lägga fram kläder ikväll tills i morgon annars kommer jag bara bli lack i morgonbitti. 
men men nu ska jag in i duschen o sen käka frukost/lunch. sen är det jobb 14-22 ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0