onsdag

tjabbatjenahallå.
dagen idag har varit chillidill. började 9.10 och slutade 11.00. det gillar vi. satt kvar i skolan till 13.00 typ sen gick jag o fru till stan. la undan mina skor som jag ska ha på studenten så i morgon ska vi till burlöv o hämta dom. wiiihoo. sen åkte jag hem o sov en stund. skönt som in i attan. snackade lite med baby o så sen för en gång skull sköt jag undan mina läxor och umgick med min käka familj och kusin. jappjapp syster o kusin kom hit en runda. så i morgon är planerna följande, skola, burlöv, hem o äta/hämta pappa --> till stan o handla ny tv till mig--> hem--> och plugga ihjäl mig så jag blir klar med mitt arbete. jappjapp så är det. för övrigt har jag gjort lite förändringar imitt hår and i like it. wiie. kasnke kommer en bild i morgon. men nu tänker jag nanna.
ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0