onsdag

usch i morse va jag nannig så jag log o drog mig lite extra länge. det är väldigt jobbigt att bo i en resväska. haha. och det resulterade i ett rätt dåligt klädval eftersom jag inte pallade leta igenom alla väskot hahaha.
gjorde mig klar, hämtade upp jasse sen mot nydala. hämtade upp sho och hennes mamma sen körde vi o lämnade hennes mamma på lindängen. hon skulle gymma HAHAHHA i looove her. skit härlig är hon aaaw.
sen full fart mot skolan, pussade jasse hejdå sen gick vi till lektionen, hade religion sen efter den körde vi hem till sho o käkade o chillade en stund. sen blev de lunch och chillning i solen med ramadan :D
efter de blev de historia sen fixade sho mina ögonbryn och jag hennes, tack baby.
sen blev de samhälle och filosofi.
gick lite tidigare eftersom jag skulle va på jobb halv 4. när jag kom dit gick vi igenom allt inför i morgon. sen gick vi upp på kontoret och jag har inte varit där sen förra året då jag va på interjuv till sommarjobbet. hahaha.
fick en shorta nu som jag ska använda framöver, för nu är jag ju trots allt fast arbetare @ ica. wooohoo.
iaf har dom fixat mitt schema över sommaren. ska jobba vecka 25-33, 15-22 timmar i veckan + mina lördagar, söndagar och mina måndagskvällar. heeeellllo pengar. hahaha. känns underbart:D
efter jobb körde jag till lägenheten. checkade in läget lite o såå. wiiie 2 dagar kvar:D
på vägen hem sen snackade jag med nike. de va inte igår men de va trevligt. =)
väl hemma blev de käk sen gick jag ut i garaget o började måla min hylla som jag ska ha i badrummet.
och nu sitter jag o kollar på room service sen blir det Grays.
jaja i morgon blir de skola 8-14 sen hem o sova sen börjar jobb klockan 22.
kul att jag tjänar pengar medans alla andra är ute o super upp sina. hahaha.

men ska gå nu höööres sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0