myspys

lördag och en helt underbar dag det är så jag beskriver denna dag.
borjade med jobb 9-14, jag tog johans två sista timmar och en dag som denna hade jag kunnat jobba 20 timmar i streck för jag älskar när där är mkt att göra och jag slipper sitta i kassan hela dagen. anyway efter de handlade jag lite sen körde jag hem, chillade i några timmar sen åkte jag till stan och mötte upp min sötnos.
gullig som han är bjöd han på bio och mat. blev Fast and furious och jag doog så där 80 ggr. älskar sånna filmer och älskar sällskapet. hahaha :$ efter de gick vi o käkade. satt där i två 1½ timme och bara snackade o hade de mys.
sen skulle han iväg o jag skulle hem. underbar kväll och jag gillade verkligen det =)
i morgon är de jobb sen får vi se hur kvällen blir. jappjapp.
men hoppas att alla haft en lika bra kväll och dag som jag. sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0