mysdag

dagen idag har i stort sätt bara bestått av plugg. förutom från klockan 5 fram till nu. då jag har umgåts med min bästaste bästa sho. sen grillade vi hemma hos en tjejkompis o så oxå. sen körde jag sho hem för ett tag sen.
sen i morgon ska jag köra till skolan sen hem till sho sen vid 8 ska vi på modevisning på heleneholm. H ska gå modell och julie ska dansa och gå modell sen är det lite andra som oxå ska dansa o så där. så det ska bli skoj. sen blir det nog utgång efter det. men jag ska iinte dricka eftersom jag börjar 07.45 på lördag så jag måste kunna köra då så i morgon blir jag chaufför. hahhaa =)
men men nu blir det plugg i en timme eller två. hörs i morgon nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0