mer shopping

hejhej.
kom nyss hem har varit på ikea med syster och svåger. sen tog vi en sväng in om harald nyborg och rusta oxå.
fick in handlat en del så som, ett duschdraperi, bord + 4 stolar, bords-tabletter (heter de så), skärbärda, nya handdukar, en stavmixer, salt och peppar kvarnar?! sen färg och penslar. underbart.
sen käkade vi bk på vägen hem, väntar bara på att mamma ska bli klar sen ska vi iväg o handla den tråkiga delen så som tvättmedel o sånt.
sen måste jag hem o plugga, måååååste.
för övrigt så fick jag reda på att evelina och co ska till min kusins födelsedags fest den 9 maj. så det ska bli skoj. ngt som är ännu roligasre är att det är maskerad. hahaha. =)
iaf detta resulterade i att evo ska hem till mig på lördag o sen ska hon nanna med mig. wiiiie:D har saknat den lilla sötnosen. tänk vad tiderna har förändrats. vi hängde alltid förr. alltid. och nu ses vi typ aldrig. sjukt sorgligt. =( blää men på lördag blir det mys med henne och det ska bli skoj. =)
men men mamma kallar ska ner nu, hörs sen

Kommentarer
Postat av: eve

ja det kommer bli skoj ska jag lova dig hihi :D <3

2009-04-28 @ 20:32:12
Postat av: eve

vaaaaa:O ??

e det maskerad ? det viste jag inte haha fan va ball ;)

Ja det e sjukt sorgligt men vi kan börja hänga igen haha :D <3

2009-04-28 @ 20:34:06
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: nadja

HAHAHAHA skojar du? visste du inte att deet var maskerad? hahahaha vim kommer på ngt att klä ut oss till på lördag. det är ngt tema oxå. men vi fixar det hahaha:D wiiie. yes of course we can:D

2009-04-28 @ 22:01:20
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0