lördag

Guten tag.
idag va det jobb precis som alla andra lördagar.
jobbade dock bara mellan 13-19 men fy fabian vad mycket folk det har varit. i vanliga fall har man kunnat springa o kissa när det inte varit så mkt folk men idag va det omöjligt. fick ringa på jane så hon kunde ta över den lilla studen. sjukt asså.
efter jag slutat stod jag o hängde med vicktor i mejariet lite sen satte vi oss på taket och snackade om allt mellan himmel och jord. alltid skoj. sen körde jag o lämnade papprena till lägenheten som jag va och skrev på idag. skönt att det är klart nu. och riktigt sjukt att om en vecka bor jag själv, med mina saker och mina regler. riktigt konstig känsla. men såå underbar samtidigt. inte för att jag inte kan göra allt jag vill nu när jag bor hemma för det kan jag plus att jag har hela ovanvåningen för mig själv men det är endå speciellt att bo helt själv. wiiie.
iaf sen när jag kom hem så blev de mys o käk med familjen. satt vid bordet i över 2 timmar och bara sanckade. över mysigt. snackade mkt om den kommande veckan och även om framtiden. älskar att mina föräldrar stöttar mig till 100% när det gäller verkligen allt. mina knäppa ideer och viljor. men dem finns där och det älskar jag. det kommer bli hårt att inte få träffa dom varje dag, så jag antar att min mobilräkning kommer bli dyr med alla dom samtalen som kommer ringas mellan oss. hahaha
ringde även mormor idag, och eftersom jag har gått ner i vikt en del sen thailand så passar inte min studentklänning längre dooooh =( så hon måste hjälpa mig att sy in den. inte konstigt att jag gått ner eftersom jag för en hel familj där nere varje dag ahahaha. och nu har jag tappat matlusten helt. äter typ ingenting. sjukt nog.
men men skulle igenltigen ut idag med sho, janne och julie men efter maten blev jag segare än segast och jag känner verkligen ingen ork. så nu blir det en bra film och därefter ska jag nanna.
i morgon blir det packa fram till jobb. för jag måste verkligen ta tag i packandet. mitt hjärta frågade om jag behövde hjälp att packa gullig som han är men mitt rum är kaos förtillfället hahahhaa.
jobbar mellan 14 och 22 i morgon sen väntar 4 dagar i skolan. shiitpommes vad helgerna går fort. men men sånt är livet.
jaja nu ska jag söga hejdå. så hejdå sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0