ikea:D

såå skönt det va att sova. sov i 1½ timme sen gick jag upp o tog hand om tvätten. efter mamma slutat åkte vi till ikea. fick inhandlat en massa nödvändiga saker. tack mamma och pappa ni är bäst och jag älskar er. (L) ska dit i morgon igen o handla ett bord, det va slut men dom får in de igen i morgonbitti. så jag har tvingat med mig syster dit =)
men det känns skönt, allt är klart nu inför flytten eller alla saker som jag behöver. sen i morgon ska mamma o jag iväg o handla tvättmedel o allt sånt tråkigt men nödvändigt.
när vi kom hem hade sötaste pappa tvättat min bil och gjort den helt fin. aaaw. vad skulle jag gjort utan er =( ni är dem bästa.
men men ska göra lite nytta nu:D
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0