grattis sis

good morgon.
vaknade för två timmar
sen och har legat och
läst på en del teori.
igår va en underbar dag
vid tio körde jag o pappa
ner till trelleborg och fixade
lite ärenden, sen hem till
nina o thomas o drack kaffe,
efter det körde vi till tippen
o kastade lite saker.
och självklart va det jag som
körde i min bil hela tiden. wiiho
sen vid 4 körde jag o mamma
till lägenheten, träffade dem
nya grannarna och så med.
känns så skönt alltihopa
och speciellt eftersom det
är en marklägenhet så känns
det som om det kommer bli
en del grillkvällar där i sommar.
hahaha. efter två timmar körde
vi hem igen och började fixa
sen kom thomas, nina, jasse
& viktoria. sen även sis och
svåger. sen blev de krök
och grillning. svåger, pappa
och thomas blev rätt bra på det.
sen vid 10 körde jag o sis, jasse
till bussen för hon skulle jobba. sen när vi kom hem fortsatte drickandet. vid 12 va jag döds trött så jag gick o deckade, somnade på två röda. vid halv 1 väcks jag av att mamma, nina och en styck full pappa och en ännu fullare thomas kommer in i mitt rum o säger att vi ska gå o sjunga fäör min syster. hahaha idioter. och så blev det. hahaha. det blev sång och presentutdelning och skratt tills tårarna rann. pappa o thomas är sjuka och deras humor är sjukare än sjukast. efter den tillställningen sa jag åter godnatt o gick o la mig. riktigt underbar dag igår. och idag kommer bli minst lika underbar. ikväll blir det middag på elysee för att fira sis. dock blir vi 16 st så det ska bli skoj.
men föövrigt hoppas jag att du får en bra dag idag och att du blev glad för presenterna. älskar dig. (L)

Kommentarer
Postat av: nathalie

älskar dig med!! tack så mkt för en harlig födelsedag! =)

2009-04-05 @ 23:38:05
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0