good morgon

idag är det söndag men känns mer som en lördag eftersom man är ledig i morgon oxå. eller inte jag för jag jobbar men det är bara fem timmar så det är chillidill. så idag är det åter igen jobb. 14-22, har börjat att känna avsky mot stängningarna speciellt idag eftersom vi ska ha gäster och god mat. jag vill oxå. =( men ist ska man jobba men det är bra betalt så det gör inte så mkt. och i morgon är det som sagt oxå jobbe dag sen äntligen börjar skolan igen. ska bli skönt men har rent för mkt som jag borde ha gjort eftersom jag missat mkt nu. men de får jag ta igen nu i veckan. ska oxå hämta den nya soffan nu i veckan. sen till helgen är det jobb igen. funderar på att ta ledigt den 2-3 maj från jobb eftersom då är det fullt igång med flytt. WWWWIIIIIIIIIEEEEEE. många som har erbjudit sig att hjälpa till och det uppskattas väldigt mkt. inte för att där är så mycket som ska flyttas men sällskapet är ju alltid trevligt.
men men nu har jag inte tid att sitta här o snacka börjar jobba om 1½ timme så det är kasnke dags att hoppa in i duschen. men vi hörs ikv efter jobb. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0