good morgon

nu har jag legat och dragit mig lite förlänge i sängen så det kommer bli stress. dock orkar jag inte göra ngt åt det som ni kanske märker haha.
i går va det ju skola 8-14 riktig mys dag med mina älsklingar sen efter det stack jag till jobb. jobbade mellan halv 3 och 22. med florim. alltid trevligt faktikst=) sen efter stängning köpte vi glass och åkte till sarah och stod o snicksnackade lite. sen körde vi hem, florim körde inte som en snigel igår men han va endå jobbig vissa stunder haha.
i dag har jag endast filosofi sen blir de hem (sita i bibblan) och plugga som en röv. har prov i det i morgon.
iallifalli så är de klart nu att den 30 april ska jag va med på vår inventering för att få va ledig på lördag och söndag sen pga flytten. så jag jobbar 22.00-09.00 tack och lov att det inte är skola dagen efter utan att det är en röd dag. dock ska flytten äga rum då hahhaa. men de blir spännande.
shitipitti måste dra nu ha de så bra:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0