god morgon god morgon tralla laaalalalaaa

ni anar inte hur skönt det va att sova ut i morse. för det va jävlar i det inte igår det hände inte. så nu ligger jag här i min säng och kollar ut över mitt rum, som förtillfället är kaos. saker överallt och jag vill bara att det  ska bli fredag nu så jag kan få fint igen runt om kring mig. jag har verkligen gjort upp en gång från dörren till sängen hahaha bara för jag ska kunna komma fram. men sånt är livet.
hade tänkt att käka lite frukost snart sen blir det ikea/pluggning/ packning. i morgon blir det skola sen jobb en stund och därefter en runda inom lägenheten. sen på torsdag blir det skola och tvätt. ska tvätta alla gardiner o påslakan osv så allt är nytt och fint när jag flyttar in. sen ska jag sova, efter det börjar jag jobba 22 och håller på till 09.00 sen hem o nanna ett tag medans mamma o pappa o dom andra kör de första lastet med saker till lägenheten. sen efter det ska jag hjälpa till hahaha. sen hela kvällen blir att bygga ihop möbler och fixa och trixa, me love.
men men nu är det dags att komma igång. vi hörs ikväll. Ciao

Kommentarer
Postat av: Eve

hjärtat , glöm nu inte att vi ska ses på lördag weeeeeeeee som jag längtar, har till och med skrivit det i min blogg höhhö <3<3

2009-04-28 @ 17:18:21
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0