fredagskväll

nu är jag hemma. ligger i sängen och ska nanna nu. kvällen va bra, först käk o mys med familjen sen stack jag o hämtade sho. så va vi hos hennes bror lite sen stack vi och träffade H och akeem o dom. stod där skit länge o snackade o hade ball. dom är riktigt sjuka med deras historier hahahaha.
sen körde jag o sho akeem hem sen tillbaka och hämtade upp H och körde honom till gustav sen körde jag sho hem och sen nu är jag hemma. sa ju att de skulle bli en mysig kväll och ack så rätt man kan ha.
nu ska jag nanna. i morgon blir det jobb men dock inte så många timmar.
HAHAHA just de H och shoo försöker tvinga med mig o börja med boxning och ha H som tränar. hahahaha såå sjuka precis som jag hade kunnat bruka allvar då. nonono.
men men ha de bra hörs i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0