9/4

idag åkte jag till jobb med ett leende på läpparna, har inte jobbat på tre veckor så det va skönt att komma igång igen. skönt oxå att man kan köra själv mohaha. =) dagen va underbar verkligen alla jobbade utom jessica. men henne träffar jag i morgon så det är lugnt. många gratulationer både till körkort och lägenhet och sen en hel del "välkomen hem" fick man oxå höra. aaw alla är så söta:D för övrigt så mina 7 timmar idag har känts som 90. riktigt mkt att göra. och i morgon så jobbar jag 07.45 till 18. känner på mig att jag kommer va rätt död efter det. men vad ska man göra.
iaf efter jag slutat så åkte jag in om o handlade lite. (haha nej jag handlar inte på jobb för då blir man fattig) hahaha. sen körde jag hem o då kom thomas o barnen på mat. så de va mys.
nu sitter jag i sängen redo för att sova. lång dag i morgon.
bytte pass med felicia på lördag så jag slutar 16 eftersom på lördag blir de lite lördags mys. wiiie:D
så i morgon är det jobb 07.45-18.00. lördag 09.00-16.00. söndag 14.00-22.00 och måndag 17.00-22.00
wiiie i love my work. men men nu ska jag nanna.
hoppas ni haft en bra dag i de fina vädret idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0