15/4

va redan i skolan klockan 11
i morse vilket va helt onödigt
för första redovisningen vi
gick på va klockan 2. haha.
men det blev mycket snack,
kortspel o annat mys fram till
2. gick med sho och H och
kollade på "livet i rosengård"
 och sho doog så många
gånger av skratt åt deras
svenska att det va svårt att
hålla sig hahahaha. efter
det blev det akkems och
deras fighting redovisning
sen stack jag  & älsk till
stan sen följde jag med
henne till tauteraren. blev
mycket snack om framtiden
 och jag tror att allt kommer
bli som vi vill. eller jag vet att
 det blir det. love you best friend. (L)
sen mötte jag upp pappa men
de hade blivit ngt fel med soffan
 så jag får den inte förrän näste
vecka. men vad ska man göra.
sen blev det mat och nu är det greys.
i morgon är det sovmorgon
och plugg eftersom jag är ledig även då. =)
men men ska gitta nu. ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0