13/4

idag va det verkligen en slappedag fram till klockan va lite över 4 då jag körde till jobb. jobbade mesta delen med felicia & florim och sarah då haha. ett helt okej pass med bara 5 timmar men får betalt för 10. sköönt. från 19 till 22 va där inte allt för mkt folk så då satt jag bara o läste skvallertidning och pluggade lite filosofi.
när klockan slog 22 och de va dags  för stängning så kom danne, som för övrigt är den trevligaste och bästa väktaren vi har. sen tvingade florim med mig till statoil för han skulle tanka. förden hem tog nog 15 minuter mer än va den brukar eftersom tönten låg o körde i 30 på 90 vägen framför mig och det va i stort sätt omöjligt att köra om.
men nu är jag hemma och det är skönt. i morgon är det tillbaka till skolan vilket ska bli skönt. 
sen vid halv 5 ska jag till tandläkaren. i fall ngn känner att dom vill veta. annars går hela morgondagen åt till plugg plugg och åter plugg. allt sånt som man bara skjuter fram. 
men men nu ska sminket av och jag ska nanna. sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0