12/4

nu är jag trött som en häst, jobbade 14-22 idag, mesta och flesta timmarna tsm med vicktor och båda va trötta och gick runt i en dvala. hahaha. så vi tog våra egna raster och gick ut o satte oss på taket o snackade lite skit tills vi blev inringda av att de va kaos i affären av folk. men vad ska man göra. slutet av dagen va stress ggr tusen hann nästan bli klar med allt men bara nästan. efter stängning stod vi o snackade en stund sen körde jag o tankade o sen hem.
väl här hemma befann sig pernilla, bigsis och svåger så de blev lite mys framför tven med dem tills jag somnade.
usch det är inte lätt. söta jasmine ringde o frågade om jag ville med på förfest och sen fest idag men jag kände inte så mkt för de, men tack endå hjärtat för du frågade. =D
anyway i morgon blir de jobb 17-22 så jag hinner iaf plugga lite på dagen vilket är skönt.
men nu ska jag nanna ciao.

glömmer aldrig orden från igår, du gör mig glad :$


love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0