10/4

idag har varit en slitsam dag. jobbade i 10 timmar ju. och när jag verkligen va lagom trött när jag skulle hem så när jag kom ut till bilen så va den helt så som jag inte lämnaden. eftersom jag glömde låsa den i morse, jaa jag glömmar alltid haha så hade vicktor och florim haft skit ball. ställt om alla speglar, knytit ihop alla bälten, satt på värmen och fläktarna, blinkersen va på och vindrutetorkarna. jaa allt, men jag kunde inte hålla mig så jag dog av skratt när jag såg de men de vägrar jag erkänna för dom.
när man väl va hemma så va här fullt ös, grillfest kan man oxå kalla de. men gott va de. har suttit och snackat massa massa med jasse, vilket inte händer varje dag så de har varit mys.
i morgon skulle jag igentligen jobba 9-16 ju. men florim tar mina sista timmar eftersom jag ska iväg :$ och de ska bli mys. hihihi. återkommer mer i morgon för nu ska jag nanna. sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0