18/9

mitt batteri i mobilen hade dött, vilket resulterade i att jag vaknade nyss. BRA NADJA BRA! och jag som hade tänkt att åka till skolan idag. men de blev inte så. när jag kom ner där nere så tittade mamma på mig o sa: amen nadja är du inte i skolan idag? hahaha. men hon tyckte det va lika bra jag va hemma idag oxå eftersom jag verkligen inte är frisk. så ja nu sitter jag här och sitter. och jag har ingen anning om vad jag ska göra idag. tror det blir plugg till religonsprovet som jag hoppas på att jag får göra i morgon.
iaf igår när jag skulle sova så kom allt tillbaka. låg och funderade massor på allt som har hänt. och för varje dag ångrar jag det mer och mer och sen förstår jag mer och mer för varje dag vad vi gjorde mot dig. jag kan bara ta ansvar för det jag gjorde, och fy fan vad jag är besviken på mig själv. sen börjar alla ord eka i mitt huvud igen. och jag blir ännu mer besviken att jag är så lättlurad. alla ord och allt va bara bullshit, från början till slut. hur fan kunde jag sjunka till en sån låg nivå? jag förstår inte. jag skäms för det jag gjorde, men du borde fan skämmas ännu mer.
sen somnade jag.
drömde massa som vanligt igen. usch.
idag slog det mig att denna helgen är första helgen på 5 månader som jag inte jobbar. som jag är helt ledig. känns riktigt sjukt. men det kan va skönt oxå, catcha upp lite med mina nära och kära. de ryktas om att de blir bio i morgon? så vi får väl se. ska iaf ringa till jobb o säga att jag kommer o jobbar på tisdag i delin. för måndag vill jag inte och de e ingen bra dag. trodde jag körde på tisdag men de va å onsdagen så de va ju skööönt =)
nä nu är det väl dags för frukost kasnke sen lite plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0