fredag.

i går morse gick jag upp i tid, credd till mig.
tog bussen till skolan sen hade vi ARL.
med världens bästa James =)  --->
(snott bilden från frida höhö)
fick lite uppgifter av honom som vi
ska göra till näst gång han kommer
det vill säga om 4 veckor.  efter det
hade vi religon gånger 2. så det va
intressant, vår lärare är inte helt
100. haha sen på rasten gick
jag benne, sara och frida till
coop och tjockade oss. haha.
sen va de svenska. skrev
klart de om filmerna. och jag blev
klar. wiiihooo. hade hade vi 2 h
rast. till projektarbetet skulle börja
och igentligen skulle jag o fru fått
vänta i 3½ timme för att prata med
våra projektledare men vi va där vid
halv 2 o snackade redan då, jaa
vi trängde oss haha. jag hade ångest
för mitt PA men dom hjälpte oss.
sen satt jag o hjälåte fru med hennes
svenska, snäll som jag är.
sen blev det bussen till älsklings jobb.
satt där en stund sen kom annika med.
efter älskling hade slutat tog vi bussen
till mc donalds på triangeln. o käkade.
mums. sen kollade vi i affärer o de
blev lite shopping. sen pussade vi
annika hejdå. och vi åkte hem till oxie. sen blev vi uttråkade. så vid halv 9 hämtade vi upp annika igen. och begav oss till EH och fikade. mumsigt. eftersom matti va torr o inte iville bowla, o kevin bor i andra sidan sverige och amir va ute hahaha. iaf sen efter vi fikat så lämnade vi av annika hos glenn och vi åkte till mc donalds igen, men inte för att äta denna gången utan för att kissa. haha. sen begav vi oss till Limhamn till banana. wiiie o hälsade på henne. hon va sjuker =( men vid 12 ngn gång åkte vi till oxie igen.  och då snackade jag med torrisarna jocke o matti. haha. sen nannade jag där.
idag vaknade vi vid 9 för enya och lucky va jobbiga haha. så blev de Miami ink o så. sen frulle. sen körde älskipälski mig hem. över mysig dag igår, mkt skratt och mkt kärlek. äver mysigt och jag älskar sånna dagar med dig mitt hjärtegull. de va länge sen nu de va bara du och jag <3

nu ska jag lägga mig i badet. sen är det jobb jobb jobb ikv. wiiiie. ha en trevlig dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Frida din söta skolkamrat!

Mhm, så nu snor man andras bilder med;)

2008-09-29 @ 15:05:06
Postat av: nadja

hahaha:$ james är min favorit juuu.

2008-10-01 @ 18:04:32
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0