snack om fest fest och fest =)

har tagit mig ett bad nu. ett långt o härligt bad.
jag älskar att bada. de e så skönt.
sen tog jag en fika med mamms, snackade
massa massa. speciellt om min fest.
jaa jag vet att jag är tjatig med vissa saker.
men jag längtar så mkt. fast det är så mkt
saker som ska fixas att de inte är sant.
ska övertala pappi att åka med mig
och inhandla saker i helgen.
 o jag vet inte riktigt var jag ska få bord
och stolar till 60 pers ifrån.
men de löser sig. tänkte tvinga
josse o niccie i helgen att skriva ut
snappsvisor med mig. höhö och sen
att vi ska kolla upp vad vi ska ha för tårta.
jag hatar tårta. men eftersom jag fyller år
så får jag väl offra mig hahaha.
 det är lika bra att få så mkt som möjligt
gjort nu. så blir de inte så jobbigt sen.
måste handla ved oxå, eftersom alla
älskar att bada i vår tunna, speciellt
när det är 40 grader där haha. iaf de mesta måste vara klart till iaf fredagen, för sen hela fredag o på lördag ska all mat göras. har ju beställt från jobb oxå. och de ska hämtas klockan 4 på lördagen så de blir lite stressigt där. men än en gång får jag väl tvinga josse eller niccie att hämta de med mig, så mamma o pappa kan fortsätta
här hemma. aaarh som jag längtar. det är inte många dagar kvar nu minavänner.. en annan rolig sak är att alltid när jag har haft fest så sover alla över. och de kommer bli lite skojigt. haha. men de löser sig. en gång när jag hade fest så sov folk på golvet, soffan, i badkaret. jaa överallt faktiskt. haha. det är lite spännande. sen är det ju bra om folk sover över denna gång så jag får hjälp med städningen dagenefter ;) haha,
nä de ska nog bli skoj faktiskt. och jag säger det än en gång, jag hoppas att alla kommer. för det hade gjort mig glad. =)




            

(HAHAHAHA den första bilden är tagen på min födelsedag, när jag fyller 13. den andra bilden är på när jag fyllde 11. och den tredje bilden är från min och johannas födelsedagsfest, i videdal när jag fyllde 16. den sista bilden är på min 17 års dag. innan middag med tjejerna=) hahaha det va tider det, nu är man snart gammal och går i penison. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0