underbart

idag vaknade jag upp med ett surt leende (som thomas brukar säga haha)
men allt förändrades genast när jag gick ner o mammi hade lagat frukost till mig.
fast hon började jobba klockan 2 så hade hon fixat de.  
så jävla sött (L) älskar dig mammi.
sen bar det av till skolan. hade psykologi där vi bara kollade på en
tråkig film, så fru klippte och fixade mina ögonbryn. wiie.
och sen resten av filmen satt jag o läste min nya bok som jag älskar. =)
efter de hade vi idrott, bara terori så då satt vi bara där o lyssnade.
sen slutade vi. åkte med fru till stan o fixade lite saker där.
sen tog jag bussen till jobb. där jag mötte min chef som
är hemma från mallorca. han sa att efter jag tagit studenten
skulle jag bli fast anställd på jobb om jag vill de. och fy fan va
glad jag blev. de va verkligen helt rätt period i mitt liv att få
reda på en sån sak iiiih. så jag fick tårar i ögonen när han
berättade att han hade fått höra många av dom som jobbar
på jobb och av många kunder att dom gillar mig och att jag
är duktig. så det känndes underbart. iiih.
sen gick jag runt med ett leende på läpparna hela dagen.
wiiie. och jobbet i delin va skit skoj. jobbade med jessica
så vi skruvade upp musiken o gick  o dansade o sjöng o sånt
haha. hur härliga chefer har jag inte asså. haha.
sen vid halv 8 blev vi klara. så då gick jag o snackade
med en viss person, tyckte de va dags att ta tag i allt.
så det va sknönt att sncka med honom precis som vi
alltid gjorde förr. wiie. sen tog jag bussen till vellinge
där papps hämtade mig. sen när jag kom hem
så hade mamma o pappa lagt champang på kylning.
sen drack vi de o firade. wiiie. mår så jävla bra nu.
fy fan detta behövde jag. iiih.  så nu väntar jag bara in
att klockan ska bli 5 i 10 så att sytycd ska börja.
sen efter de är det sängen. =)
hoppas att alla har haft en lika underbar dag som jag idag. :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0