sytycd

mammi o pappa kom hem runt halv 10. o pappi va på kaxigt humör igen hahaha. så han meddelade att han skulle gå o bajsa o då skulle mamma tvunget springa in o kissa först. o när hon va klar sprang jag in. o då kom pappa efter o ställde sig framför mig o fes mig i huvudet. HAHAHAHA o vi alla dööör av skratt. haha det är så mkt kärlek. anyway sen hade dom köpt  vindruvor o halstabletter o sånt med sig hem till mig, underbara föräldrar. så då blev de mys framför so you think you can dance med te, vindruvor o ostbricka. I Love my parents.
alla va riktigt duktiga idag. och jag blir bara mer o mer förvånad över will. asså fy fan denna killen kan dansa. o hans sexiga kropp vill man bara äta upp. iaf i slutet tror jag att Chelsea kommer va den som kommer gå längst av tjejerna. fast hon inte har intresserat mig ett dugg innan, så tror jag de. för hon är riktigt duktig. Och nigel tycker jag dömmer dåligt. alltid är han så orättvis mot comfort. men men det är inte jag som är dummare haha.
nu tror jag att jag ska krypa ner i min renbäddade säng o nanna. älskar att sova då. mums. haha
men nanna gott mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0