söndag

blev inte så mkt ångest söndag som jag trodde de skulle bli. har bara slappat hela dagen. vid 1 kom thomas upp. sen kom nina med. så satt vi o snackade o åt o lite sånt. sen kom niccie o hämtade mig. så hämtade vi upp josse. sen handlade vi stövlar. höhö köpte två par. har väärldens problem med att handla stövlar eftersom mina vader är så små. så jag får ner typ en hel knytnäve i stövlarna samtidigt. men tillslut hittade jag ett par uggisar och sen ett par svarta stövlar. sen bar det av mot oxie centrum och solariet där. solade i 20 min. över skönt och självklart somnade jag, like always.
sen åkte jag o josse hem. så hade dom andra nyss käkat så jag käkade oxå. sen blev de film. o för en stund sen kom jasse och niklas med. och så kom mammi hem. så nu är det full filmtittning där nere papps,mamms,thomas, nina, niklas, jasse, andy, victoria och amanda. och jag sitter här. orkade inte titta på den filmen eftersom jag redan sett den:P haha. iallifall i morgon är det skola. börjar med idrott direkt klockan 8 usch. slutar klockan 2 i morgon så det är skönt faktiskt. =) sen hem o plugga. buuuh. men men ha en trevlig kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0